مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 6 شهریور 1401 ساعت 16:172022-08-28سياسي

خبر خوب| تصفیه خانه فاضلاب زندان لاکان به بهره برداری رسید


در پنجمین روز از هفته دولت تصفیه خانه فاضلاب زندان لاکان رشت یکی از منشاء های اصلی آلودگی رودخانه های زرجوب و گوهررود به بهره برداری رسید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، اسدالله عباسی بعدازظهر امروز در حاشیه افتتاح تصفیه خانه فاضلاب زندان لاکان رشت و در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اجرای مصوبات سفر رییس جمهوری به گیلان از اولویت های مسؤولان این استان بوده و به صورت جهادی و میدانی مورد پیگیری قرار دارد.

   وی با اشاره به اهمیت رفع آلودگی دو رودخانه گوهررود و زرجوب، افزود: بهره برداری از تصفیه خانه فاضلاب زندان لاکان رشت که در بازه زمانی چهارماهه اجرا شد، در راستای احیای این دو رودخانه است.

   وی با بیان اینکه اجرای پروژه تصفیه فاضلاب زندان لاکان با اعتباری بالغ بر 15 میلیارد تومان اجرا شده است، گفت: گابیون بندی حاشیه 2 رودخانه گوهررود و زرجوب، ایجاد فضای سبز و نیز کاشت محصولات باغی، بخشی از اقدامات در دست اجرا برای مدیریت بستر 2 رودخانه و نیز اشتغالزایی زندانیان است.

   استاندار گیلان ظرفیت تصفیه خانه فاضلاب زندان لاکان رشت را 600 متر مکعب در روز دانست و تصریح کرد: اجرای این پروژه به منظور تصفیه خروجی فاضلاب زندان لاکان بوده و می تواند بخشی از مشکلات زیست محیطی رشت را حل کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خبر خوب| تصفیه خانه فاضلاب زندان لاکان به بهره برداری رسید

خبر خوب| تصفیه خانه فاضلاب زندان لاکان به بهره برداری رسید